هدایای ویژه باشگاه مشتریان دیان
گل و گیاه مورد علاقه شما در جنگل استوایی دیان

آخرین مطالب

مشاهده آخرین محصولات

جدید ترین و بهترین محصولات ما را در فروشگاه جنگل استوایی دیان مشاهده نمایید.

جهت سفارش محصولات می توانید به صورت خرید آنلاین و یا تماس با مجموعه اقدام نمایید.

اگر محصول دیگری مد نظرتان است تنها کافیست عکس محصول مورد نظرتان را برای ما ارسال کنید تا با کیفیتی مثال زدنی آن را برایتان آماده کنیم…

دسته بندی محصولات:

شماره تماس گلخانه‌های پاکدشت

شماره تماس گلخانه‌های پاکدشت - جنگل استوایی دیان

پاکدشت به‌عنوان مرکز پرورش و توزیع انواع گل‌های آپارتمانی و محصولات وابسته به آن از قبیل انواع خاک و کود، ویتامین، تجهیزات کشاورزی و … به چندین گلخانه مجهز در مرکز شهر پاکدشت، میدان پارچین (جنگل استوایی دیان)، و روستای گلزار مجهز شده است. ما در این مطلب شماره تماس گلخانه‌های پاکدشت را در اختیارتان قرار می‌دهیم. هر یک از این گلخانه‌ها با شرایط فروش مختص به خود و گیاهان متنوع آماده خدمت رسانی به مشتریان و علاقه‌مندان به گل و گیاه هستند.

در مطالب قبلی ارزان‌ترین، بهترین و نزدیک‌ترین گلخانه پاکدشت را به شما معرفی کردیم که در ادامه می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

ارزانترین گلخانه در پاکدشت کجاست؟

بهترین گلخانه در پاکدشت

گلخانه در پاکدشت

در این مطلب قصد داریم تا دسترسی شما را به گلخانه‌های پاکدشت و روستای گلزار پاکدشت از طریق شماره تماس گلخانه‌های پاکدشت آسان کنیم. تنها کافیست با مشاورین ما در جنگل استوایی دیان تماس بگیرید تا بهترین مشاوره را در رابطه با محصول و گیاه موردنظرتان به شما ارائه دهند.

شماره تماس گلخانه‌های پاکدشت چیست؟

شما به راحتی می‌توانید با مراجعه به شهرستان پاکدشت به تعداد زیادی گلخانه با تنوع بالای گل و گیاه دسترسی داشته باشید. این گلخانه‌های کوچک و بزرگ در منطقه گلزار پاکدشت، اتوبان امام رضا و محدوده میدان پارچین واقع شده‌اند. البته در مناطق دیگر نیز جسته و گریخته گلخانه‌های گوناگونی تأسیس شده‌اند اما مرکزیت گلخانه‌های پاکدشت در این مناطق قرار گرفته است.

اینکه بخواهیم این گلخانه‌ها را از نظر کیفیت محصولات، قیمت، تنوع محصولات و موارد دیگر از یکدیگر تفکیک کنیم کار بسیار دشواری است اما بر طبق تجربه و نظر خریداران محترم می‌توان به صورت نسبی بهترین گلخانه پاکدشت را در کنار شماره تماس گلخانه‌های پاکدشت مشخص و معرفی نمود. گلخانه‌ای که علاوه بر تنوع بالای محصولات و خدمات از بهترین و با کیفیت‌ترین گیاهان برای تزئین منازل و یا محل کار شما استفاده خواهند کرد. علت تنوع بالای محصولات با کیفیت در برابر قیمت پایین این است که بسیاری از محصولات این گلخانه از تولیدات جنگل استوایی دیان می‌باشد که باعث شده قیمت این گیاهان و محصولات بسیار پایین‌تر از دیگر گلخانه‌ها در پاکدشت باشد. همچنین مشاوره تخصصی و رایگانی که در کنار خرید دریافت می‌کنید باعث می‌شود تا روز به روز بیشتر شاهد رشد گیاه خریداری شده خود باشید.

 

شماره تماس گلخانه‌های پاکدشت - جنگل دیان

گلخانه جنگل استوایی دیان تنها گلخانه‌ای است که علاوه بر قیمت‌های مناسب و کیفیت بالای محصولات، نزدیک‌ترین لوکیشن را به مرکز شهر پاکدشت دارد و شما برای دسترسی به این گلخانه دیگر خطر ورود به جاده پرتردد امام رضا را نخواهید داشت. شما می‌توانید هر چیزی که نیاز دارید را از جمله گیاهان آپارتمانی، خاک، کود، ویتامین، گلدان، تجهیزات کشاورزی، بذر و … را از جنگل استوایی دیان با بهترین کیفیت و قیمت تهیه نمایید.

همچنین درصورتی‌که نیاز به دریافت مشاوره در زمینه گل و گیاه داشتید و یا سؤالی در رابطه با روستای گلزار پاکدشت و گلخانه‌های موجود در آن داشتید می‌توانید با ما در جنگل استوایی دیان در ارتباط باشید.

شماره تماس: 021-36353293، 09194025001

درباره جنگل استوایی دیان

جنگل استوایی دیان از سال 1390 به صورت حرفه‌ای فعالیت خود را آغاز کرده و با توجه به کیفیت بالای محصولات و خدمات توانسته توجه بسیاری از مشتریان خود را جلب نماید. این مجموعه توانسته در زمینه فروش انواع گل و گیاه آپارتمانی، فروش انواع کود، ویتامین و خاک، فروش انواع ماهی آکواریومی، تجهیزات باغبانی و کشاورزی، انواع گلدان و…. خدمات متنوعی را به مشتریان وفادار خود ارائه دهد. از جمله دیگر خدمات گلخانه دیان می‌توان به مشاوره در زمینه پرورش گیاهان آپارتمانی، گل آرایی ماشین و دسته گل عروس، گل آرایی مجالس، آماده سازی استند گل و باکس گل، طراحی و دیزاین باغ و باغچه، ارائه انواع خدمات باغبانی و … اشاره کرد که با پایینترین قیمت و بالاترین کیفیت در منطقه انجام خواهد شد.
فروشگاه اینترنتی جنگل استوایی دیان در مهرماه ۱401 با راه‌اندازی وب سایت رسمی www.pakdashtgol.com برای ارائه خدمات به مشتریان در زمینه فروش انواع گل و گیاه آپارتمانی، فروش انواع کود، ویتامین و خاک، فروش انواع ماهی آکواریومی، تجهیزات باغبانی و کشاورزی، انواع گلدان و…. با مدیریت جناب مهندس محمد توحیدی شروع به فعالیت کرد.

آدرس گلخانه: پاکدشت، میدان شهید سردار سلیمانی (پارچین)، بالاتر از شهرک قائم، جنگل استوایی دیان

شماره تماس: 021-36353293، 09194025001

وبسایت: www.pakdashtgol.com

Share:

Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Picture of جنگل استوایی دیان

جنگل استوایی دیان

فروش انواع گیاهان آپارتمانی،گلدان های تزئینی، انواع خاک، کود و ویتامین مورد نیاز گل و گیاه در جنگل استوایی دیان ( www.pakdashtgol.com )
شماره تماس: 09194025001